4 Mayıs 2014 Pazar

Ates serbest

Yaklaşık 7 sene süren dava sürecinde 21 Ekim 2011 savcı asal hakkındaki mütalaasını bilgisini verdi . Suçun " zor haksız tahrik" altında işlendiğini ifade eden savcı maznun H.K.'nın bu kapsamda 12 sene mapus ile cezalandırılmasını talep etti . H.K. ise ise korumasında " Durum sabahı marketin kepenginin açıldığını duydum, alarm misyonu yapsın diye kepengi bilhassa yağlamıyordum. Bu bireylerin marketi soyduğunu gördüm. Aileme polise bilgi vermelerini, dışarı çıkmamalarını söyledim. Ardından bu kişilere 'Cehennem olun gidin!' diye bağırdım. Fakat sürücü mahallindeki kişi elinde silah meydana geldiği takdirde öncesinde bana argo etti, ardından da tabancası gösterdi. Ben de haneden tabancamı aldım. Korkutmak amaçlı havaya birden çok el ateş ettim. Otomobil belli bir süre ilerleyip kaldırıma çıktı, orada durdu. Ardından zabıta geldi, bu kişinin can verdiğini ifade etti . Ben önce anda parıldayan ci smin silah meydana geldiğini düşündüm ve korktum, üstelik başımı balkondan pek dışarı çıkarmadan ateş etmiştim" diye konuştu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder